Hello Guest, if you reading this it means you have not yet registered. Please take a second to Click here to register and in a few simple steps, you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Please note that nicknames are prohibited lewd or meaningless (no numbers or letters at random) and introduce yourself in the section for you to meet our community.
Problem i instalacją Mandrake na laptopie
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Problem i instalacją Mandrake na laptopie

Wątków
    1
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

Problem i instalacją Mandrake na laptopie

Ostatnio próbowałem instalować go na laptopie Toshiba 320 CDT i moje wysiłki zakończyły się na PCMICA.Pomimo to , że modem był wyjęty komputer się zawiesił.Próbowałem również tekstowo, bo mam tylko 32 ram.Proszę o pomoc .Jestem nowicjuszem w LINUX.

2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna

Pochwał
    159

Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja

Anonymous Gość
    Mam to samo. W momencie, w którym powinno się włączyć to błękitne okno z wyborem opcji instalacyjnych, komputer pokazuje tylko czarny ekran. Mam wrażenie, że Mdk widzi dodatkowe wyjście na monitor i tam wysyła sygnał, zamiast na ekran. Co z tym zrobić? (SuSE się zainstalowało bez problemu).

Anonymous Gość

pcmcia

wiec ja mam to samo z pcmcia. ale zrobilem tak:
    pierwszy raz zawsze mi sie ladowal wiec jak sie zaladowal to zaraz wylaczylem pmcia i juz wiecej sie nie zawieszal
    zrobiulem tak bo nie potrzebuje tego interfejsu ale jak masz tam modem to jest problem

Wątków
    0
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

...

mam toshibe portage 3020ct i na poczatku tez mi sie wywalal instalator przy wykrywaniu pcmcia ale zrobilem cos takiego ze przelozylem karte sieciowa (tylko to mam na pcmcia) w drugi port i jest ok,
    instalowalem kiedys mdk przez siec, no ale teraz mam inna karte ethernet i nie moge juz tak, wiec z hdd instaluje po zgraniu dystrybucji,