Witaj Gościu, jeżeli to czytasz to znaczy że nie jesteś zarejestrowany/zalogowany. Kliknij by się zarejestrować. Rejestracja zajmie mniej niż 30 sekund , a dzięki temu zniknie Ci ten dymek oraz będziesz miał pełne możliwośći personalizacji forum do własnych potrzeb.
Kurde problemow chyba nigdy dosc. teraz znowu siec nie chce.
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Kurde problemow chyba nigdy dosc. teraz znowu siec nie chce.

  1. #1
    Dołączył
    Jul 2003
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    26
    Wątków
    7
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    29
    Reputacja
    1

    Kurde problemow chyba nigdy dosc. teraz znowu siec nie chce.

    ...dzialac... generalnie komp jest gotowy do wystawienia w swiat... w lokalnej sieci widze go dobrze, moge odlac www z mandrake wykorzystujac jakies inne kompy w sieci... problem w tym ze komp nie wychodzi w swiat... nie dziala w ogole ping niezaleznie od tego czy wale domena czy IP... dziwne tez jest to ze dzialal wczesniej... zmiany ktore robilem byly raczej kosmetyczne ;-)
    IP jest ok,
    Maska tez
    DNS na wszelki wypadek tez ok
    Gateway tez jest
    czary :/
    Co dziwnego widze to to, ze kompy w sieci windowsowej szybciej reaguja na domene serwera np. serverman niz na jego IP... Co mnie walsnie zastanawia... moze to ma jakis zwiazek ? wiecie cos o tym?
    Mandrake 9.1
    ================
    Greets Droopy/Amorphis

  2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    01-05-2004
    Skąd
    Internet
    Postów
    999
    Pochwał
    159

    Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja





  3. #2
    Dołączył
    Jul 2003
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    26
    Wątków
    7
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    29
    Reputacja
    1
    heh, dziala ;-) jednak nie bylo GW;]
    ================
    Greets Droopy/Amorphis

  4. #3
    Dołączył
    May 2003
    Skąd
    POLSKA
    Postów
    78
    Wątków
    3
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    29
    Reputacja
    1

    No widzisz ...

    Troszkę techniki i człek się gubi
    Moja dobra rada jak coś Ci nie chodzi to pinguj linuxa z windowsa, dojdziesz od razu co jest grane ...
    Chomik Sierściuch - stary "chomik" na nowej drodze

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych wątków
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •