Hello Guest, if you reading this it means you have not yet registered. Please take a second to Click here to register and in a few simple steps, you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Please note that nicknames are prohibited lewd or meaningless (no numbers or letters at random) and introduce yourself in the section for you to meet our community.
mandrake 9.2 problem
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: mandrake 9.2 problem

  1. #1
    Avatar Anonymous
    Anonymous Gość

    mandrake 9.2 problem

    Witam wszystkich mam taki jeden problem z mdk 9.2.
    Zainstalowalem go wszystko spoko a potem jak go uruchamiam to on uruchamia sie w trybie tekstowym i wyglada to mniejwiecej tak:
    root@costam ] startx
    using authority file /root/.Xauthority
    Writing file /root/ Xauthority
    Writing authority file /root/. Xauthority
    execue filed for /etc/ x (errno 13)

    i nie da sie go uruchomic :/

  2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    01-05-2004
    Skąd
    Internet
    Postów
    999
    Pochwał
    159

    Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja





  3. #2
    Avatar Anonymous
    Anonymous Gość

    Re: mandrake 9.2 problem

    Haha :D
    Zaistalowales linuxa a nie potrafisz uruchomic zadnej z powlok graficznych. No daj spokuj koles.

  4. #3
    Avatar Anonymous
    Anonymous Gość
    no startx powinno wystartować X-y. nie wiem o co chodzi bo jestem zielonym linuxiarzem , ale możesz spróbować tak. Uruchom midnight commandera pod rootem (polecenia mc) i otówrz w nim plik /etc/inittab. Odnajdź w nim linijke id:3:initdefault: i 3 zmień na 5. Przykład: id:5:initdefault: . To powinno startowac X-y automatycznie przy uruchamianiu systemu

  5. #4
    Avatar Anonymous
    Anonymous Gość

    Re: mandrake 9.2 problem

    Haha
    Zaistalowales linuxa a nie potrafisz uruchomic zadnej z powlok graficznych. No daj spokuj koles.
    Matzio!
    Instalacja linuxa nie jest problemem, ale jak ktos pierwszy raz widzi go po zainstalowaniu to chyba moze miec problemy i nie wiedziec jak sie to robi

  6. #5
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    35
    Postów
    2,467
    Wątków
    38
    Siła Reputacji
    68
    Reputacja
    517

    Re: mandrake 9.2 problem

    Matzio BURAKU ZAFAJDANY!
    Wyluzuj kolego, bo serduszko Ci nie wytrzyma... Nie ma się co przejmować. Odejdź od komputera, idź na piwko, zrób sobie herbatkę/kawkę. Potem wróć i pomyśl jak pomóc koledze, któremu Xy nie startują. Generalnie chodzi o to, żebyś nie wprowadzał złej atmosfery. A jeśli już musisz sie tak wściekać, to poszukaj sobie innego forum.

  7. #6
    Avatar Borry
    Borry jest nieaktywny Gold Member
    Dystrybucja: Debian/Freesco/WinXP
    Dołączył
    Nov 2003
    Skąd
    Z mamusi i tatusia
    Postów
    1,531
    Wątków
    38
    Siła Reputacji
    32
    Reputacja
    6
    Całkowicie zgadzam się z przedmówcą. Poczytaj regulamin.
    A oto człowiek który potrafi usypiać cegły.
    --------------------
    JID : borry@chrome.pl (to NIE jest mail)

  8. #7
    Avatar Anonymous
    Anonymous Gość

    Re: mandrake 9.2 problem

    Haha
    Zaistalowales linuxa a nie potrafisz uruchomic zadnej z powlok graficznych. No daj spokuj koles.
    koles sam daj spokoj bo jestes zalosny jak ktos ma problem to sie pyta nie?
    A tak w ogole juz problem rozwiazalem. Nie mialem skonfigurowanej przy instalacji karty graficznej ;]

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Problem Z Instalacja Mandrake 9.2 10.0
    By sYn[D]rOm in forum Instalacja Mandriva
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04.04.2005, 08:33
  2. Mandrake 10.0 czcionki (?) XFree problem
    By Mrozu in forum Instalacja Mandriva
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07.04.2004, 03:01
  3. standardowo mandrake i problem z siecią
    By Anonymous in forum Sieć
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07.03.2004, 15:39
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08.09.2003, 00:00

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych wątków
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •