Witaj Gościu, jeżeli to czytasz to znaczy że nie jesteś zarejestrowany/zalogowany. Kliknij by się zarejestrować. Rejestracja zajmie mniej niż 30 sekund , a dzięki temu zniknie Ci ten dymek oraz będziesz miał pełne możliwośći personalizacji forum do własnych potrzeb.
Przypadłość programu czy błąd użytkownika
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Przypadłość programu czy błąd użytkownika

Wiktorian jest nieaktywny Początkujący
    Mężczyzna
    Dystrybucja: Mandriva Free Edition i 586
    Wątków
    1
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

Przypadłość programu czy błąd użytkownika

Wstęp kieruję do moderatora V. sorry, racja leży po twej stronie. Ale wrócę do tematu co do Linuksa- jestem zielony jak pietrucha i po mimo ostrzeżeń, że jako początkujący winienem zacząć od łatwiejszej wersji, np: ubuntu czy suse. Lecz ja daleko jestem w tyle za swoją ambicją i oczywiście kupiłem Linuksa Mandrive. Kłopoty zaczęły się dopiero podczas użytkowania, nie mogę za diabła niczego zainstalować, czy to z nośnika czy z internetu. Po wielu próbach włącznie z ponownym rozruchem utkwiłem w martwym puncie ktoś zasugerował mi iż to może być związane z jądrem programu. Choć z drugiej strony przyczyna może być banalna, wynikająca z mej nie wiedzy, proszę o radę w tej sprawie .
    Ostatnio edytowane przez vorlog ; 21.12.2008 o 20:39

2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna

Pochwał
    159

Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja

vorlog jest nieaktywny Hiperadministrator(ka)
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • ASUS P5L-VM 1394
      • Procesor:
      • PentiumD 3GHz
      • Karta Graficzna:
      • GeForce 8500 GT
      • Karta Dźwiękowa:
      • Creative Labs CA0106 Soundblaster
      • Monitor:
      • Iiyama ProLite B2409HDS
      • Kernel:
      • 3.16.0-4-686-pae #1 SMP Debian 3.16.7-ckt2-1 (2014-12-08) i686 GNU/Linux
    Dystrybucja: Debian8 Jessie