Witaj Gościu, jeżeli to czytasz to znaczy że nie jesteś zarejestrowany/zalogowany. Kliknij by się zarejestrować. Rejestracja zajmie mniej niż 30 sekund , a dzięki temu zniknie Ci ten dymek oraz będziesz miał pełne możliwośći personalizacji forum do własnych potrzeb.
Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

  1. #1
    Avatar aleksander 1977
    aleksander 1977 jest nieaktywny Początkujący
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • msi p 35 neo
      • Procesor:
      • intel 2,2
      • Karta Graficzna:
      • ATI radeon 2600 PRO
      • Karta Dźwiękowa:
      • SOUNDBLASTER AUdigy 2 ZS
      • Monitor:
      • COMPAQ
      • Kernel:
      • 2.6.24.7-desktop-2mnb
    Dystrybucja: mandriva xtreme 2.1 spring edition
    Dołączył
    Jan 2009
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    37
    Postów
    2
    Wątków
    1
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

    Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    Witam wszystkich.
    Mam mały problem- za każdym razem kiedy próbuję uruchomić gierkę pod wine albo crossover, wyskakuje mi taki błąd.


    Kod:
    IN::liba:::noise::hard::directx8::channelstaticrep chanelstaticrep Dectription:: could
    create data source for static channel resource data/sound/click
    Może ktoś ma jakieś sugestie?

    Proszę się stosować do zasad pisowni i interpunkcji.
    Proszę przeczytać Regulamin.
    V.
    Ostatnio edytowane przez vorlog ; 14.03.2009 o 11:14

  2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    01-05-2004
    Skąd
    Internet
    Postów
    999
    Pochwał
    159

    Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja





  3. #2
    Avatar mr_x
    mr_x jest nieaktywny Super Moderator
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • Asus M2N-SLI
      • Procesor:
      • AMD Athlon 64 X2 5000+
      • Karta Graficzna:
      • NV GF 9800 GTX+
      • Karta Dźwiękowa:
      • Integra
      • Monitor:
      • LG 24 cale (1920x1200)
    Dystrybucja: Mint (amd64)
    Polska
    Dołączył
    Oct 2006
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    31
    Postów
    2,572
    Wątków
    135
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    636
    Reputacja
    9135

    Odp: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    Może podałbyś więcej informacji, bo aż tak sprawnej kryształowej kuli nie mamy.
    Zacznij od uzupełnienia swojego profilu danymi o sprzęcie, jaki posiadasz. Jaka karta graficzna i czy działa akceleracja 3D? Dopiero jak to nie pomoże, podaj większy wynik z konsoli, bo jakoś ten wydaje mnie się "ciut" za krótki.
    Ostatnio edytowane przez mr_x ; 14.03.2009 o 11:45

  4. #3
    Avatar darcnet
    darcnet jest nieaktywny Seksowna Goldnerka
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • DFI LanParty X48-T2R
      • Procesor:
      • Intel Core 2 Duo E8600
      • Karta Graficzna:
      • GeForce GTX 280
      • Monitor:
      • Samsung SyncMaster 920NW
    Dystrybucja: #!, Emacs
    Dołączył
    Apr 2006
    Skąd
    Kraków
    Postów
    2,453
    Wątków
    63
    Downloads
    4
    Uploads
    1
    Siła Reputacji
    528
    Reputacja
    7514

    Odp: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    No i jeszcze byś mógł napisać, co to za gra. Także bardzo przydatna informacja to jest.
    RTFM - naprawdę przeczytaj, zanim zadasz pytanie
    NIE UDZIELAM POMOCY NA JABBERZE ANI GADU-GADU (bo i raczej nie bywam)
    Linux Registered User #440416

  5. #4
    Avatar aleksander 1977
    aleksander 1977 jest nieaktywny Początkujący
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • msi p 35 neo
      • Procesor:
      • intel 2,2
      • Karta Graficzna:
      • ATI radeon 2600 PRO
      • Karta Dźwiękowa:
      • SOUNDBLASTER AUdigy 2 ZS
      • Monitor:
      • COMPAQ
      • Kernel:
      • 2.6.24.7-desktop-2mnb
    Dystrybucja: mandriva xtreme 2.1 spring edition
    Dołączył
    Jan 2009
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    37
    Postów
    2
    Wątków
    1
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

    Odp: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    Prosze, oto co wyłoniło sie z konsoli po prubie odpalenia gry:
    Kod:
    [alex@localhost win_e]$ cd Steel\ Fury\ -\ Kharkov\ 1942
    [alex@localhost Steel Fury - Kharkov 1942]$ wine starter.exe
    [alex@localhost Steel Fury - Kharkov 1942]$ fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on HDA ATI HDMI, disabling mixer
    fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 59 (SPI_SETSTICKYKEYS)
    fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 53 (SPI_SETTOGGLEKEYS)
    fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 51 (SPI_SETFILTERKEYS)
    wine: Unhandled page fault on read access to 0x80000050 at address 0x7ef87fd2 (thread 001c), starting debugger...
    Unhandled exception: page fault on read access to 0x80000050 in 32-bit code (0x7ef87fd2).
    Register dump:
     CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
     EIP:7ef87fd2 ESP:0033f714 EBP:0033f73c EFLAGS:00210286(   - 00      -RISP1)
     EAX:80000000 EBX:7efe44c0 ECX:65faf1f0 EDX:65f22392
     ESI:80000000 EDI:80000000
    Stack dump:
    0x0033f714:  0033f74c 65f014db 00110000 7ef7fb24
    0x0033f724:  0012a060 65f0155a 65faf00c 7efe44c0
    0x0033f734:  00000000 003a0154 0033f7cc 7ef8ab7c
    0x0033f744:  00000000 003a001c 0033f75c 7ef7fc8a
    0x0033f754:  00000000 003a0018 0033f814 65f24247
    0x0033f764:  00000000 003a016c 00000000 003a006c
    Backtrace:
    =>0 0x7ef87fd2 in ntdll (+0x27fd2) (0x0033f73c)
      1 0x7ef8ab7c RtlAllocateHeap+0x1c() in ntdll (0x0033f7cc)
    err:dbghelp:pe_load_dbg_file Couldn't find .DBG file "ole32.dbg" ("\x84\xee3")
      2 0x65f01b9b in ole32 (+0x1b9b) (0x0033f864)
      3 0x65f2389d in ole32 (+0x2389d) (0x0033f884)
      4 0x65f2376c in ole32 (+0x2376c) (0x0033f8a0)
      5 0x65f235cd in ole32 (+0x235cd) (0x0033f8b4)
      6 0x65f2354d in ole32 (+0x2354d) (0x0033f8e4)
      7 0x65f018b4 in ole32 (+0x18b4) (0x0033f94c)
      8 0x65f63f00 in ole32 (+0x63f00) (0x0033f97c)
      9 0x004231f6 in shell (+0x231f6) (0x0033fe00)
      10 0x78132bd9 _decode_pointer() in msvcr80 (0x0042a704)
      11 0x00422c20 in shell (+0x22c20) (0x00422c10)
      12 0xccc30c51 (0x8b08418b)
      13 0x00000000 (0x00000000)
    0x7ef87fd2: cmpl        $0x50414548,0x50(%eax)
    Modules:
    Module  Address                 Debug info      Name (57 modules)
    PE        400000-  433000       Export          shell
    PE      65340000-653d2000       Deferred        oleaut32
    PE      65f00000-65fc2000       Export          ole32
    PE      78130000-781cb000       Export          msvcr80
    ELF     7bf00000-7bf03000       Deferred        <wine-loader>
    PE      7c420000-7c4a7000       Deferred        msvcp80
    ELF     7e303000-7e336000       Deferred        uxtheme<elf>
      \-PE  7e310000-7e336000       \               uxtheme
    ELF     7e336000-7e340000       Deferred        libxcursor.so.1
    ELF     7e340000-7e345000       Deferred        libxfixes.so.3
    ELF     7e345000-7e348000       Deferred        libxcomposite.so.1
    ELF     7e348000-7e34f000       Deferred        libxrandr.so.2
    ELF     7e34f000-7e358000       Deferred        libxrender.so.1
    ELF     7e358000-7e35d000       Deferred        libxxf86vm.so.1
    ELF     7e35d000-7e360000       Deferred        libxinerama.so.1
    ELF     7e360000-7e381000       Deferred        imm32<elf>
      \-PE  7e370000-7e381000       \               imm32
    ELF     7e381000-7e387000       Deferred        libxdmcp.so.6
    ELF     7e387000-7e3a4000       Deferred        libxcb.so.1
    ELF     7e3a4000-7e3a6000       Deferred        libxcb-xlib.so.0
    ELF     7e3a6000-7e3bf000       Deferred        libice.so.6
    ELF     7e3bf000-7e4bd000       Deferred        libx11.so.6
    ELF     7e4bd000-7e4cd000       Deferred        libxext.so.6
    ELF     7e4cd000-7e4d6000       Deferred        libsm.so.6
    ELF     7e4ec000-7e58d000       Deferred        winex11<elf>
      \-PE  7e500000-7e58d000       \               winex11
    ELF     7e599000-7e6cf000       Deferred        libxml2.so.2
    ELF     7e6cf000-7e6fd000       Deferred        libfontconfig.so.1
    ELF     7e6fd000-7e710000       Deferred        libz.so.1
    ELF     7e710000-7e78b000       Deferred        libfreetype.so.6
    ELF     7e78b000-7e7fd000       Deferred        msvcrt<elf>
      \-PE  7e7a0000-7e7fd000       \               msvcrt
    ELF     7e81d000-7e8ea000       Deferred        comctl32<elf>
      \-PE  7e830000-7e8ea000       \               comctl32
    ELF     7e8ea000-7e94b000       Deferred        shlwapi<elf>
      \-PE  7e900000-7e94b000       \               shlwapi
    ELF     7e94b000-7eae1000       Deferred        shell32<elf>
      \-PE  7e960000-7eae1000       \               shell32
    ELF     7eae1000-7eb3b000       Deferred        advapi32<elf>
      \-PE  7eaf0000-7eb3b000       \               advapi32
    ELF     7eb3b000-7ebe4000       Deferred        gdi32<elf>
      \-PE  7eb50000-7ebe4000       \               gdi32
    ELF     7ebe4000-7ed43000       Deferred        user32<elf>
      \-PE  7ec00000-7ed43000       \               user32
    ELF     7ed43000-7ed4e000       Deferred        libnss_files.so.2
    ELF     7edbf000-7ef0a000       Deferred        kernel32<elf>
      \-PE  7ede0000-7ef0a000       \               kernel32
    ELF     7ef0a000-7ef2f000       Deferred        libm.so.6
    ELF     7ef2f000-7ef32000       Deferred        libxau.so.6
    ELF     7ef41000-7ef45000       Deferred        iso8859-2.so
    ELF     7ef45000-7f000000       Export          ntdll<elf>
      \-PE  7ef60000-7f000000       \               ntdll
    ELF     b7d2b000-b7d2f000       Deferred        libdl.so.2
    ELF     b7d2f000-b7e73000       Deferred        libc.so.6
    ELF     b7e73000-b7e8a000       Deferred        libpthread.so.0
    ELF     b7ea0000-b7fdc000       Deferred        libwine.so.1
    ELF     b7fdd000-b7ff9000       Deferred        ld-linux.so.2
    Threads:
    process  tid      prio (all id:s are in hex)
    0000000c
            00000014    0
            00000013    0
            00000012    0
            0000000e    0
            0000000d    0
    0000000f
            00000016    0
            00000015    0
            00000011    0
            00000010    0
    00000017
            00000018    0
    00000019
            0000001a    0
    0000001b (D) Z:\mnt\win_e\Steel Fury - Kharkov 1942\bin\rel\shell.exe
            0000001c    0 <==
    Backtrace:
    =>0 0x7ef87fd2 in ntdll (+0x27fd2) (0x0033f73c)
      1 0x7ef8ab7c RtlAllocateHeap+0x1c() in ntdll (0x0033f7cc)
      2 0x65f01b9b in ole32 (+0x1b9b) (0x0033f864)
      3 0x65f2389d in ole32 (+0x2389d) (0x0033f884)
      4 0x65f2376c in ole32 (+0x2376c) (0x0033f8a0)
      5 0x65f235cd in ole32 (+0x235cd) (0x0033f8b4)
      6 0x65f2354d in ole32 (+0x2354d) (0x0033f8e4)
      7 0x65f018b4 in ole32 (+0x18b4) (0x0033f94c)
      8 0x65f63f00 in ole32 (+0x63f00) (0x0033f97c)
      9 0x004231f6 in shell (+0x231f6) (0x0033fe00)
      10 0x78132bd9 _decode_pointer() in msvcr80 (0x0042a704)
      11 0x00422c20 in shell (+0x22c20) (0x00422c10)
      12 0xccc30c51 (0x8b08418b)
      13 0x00000000 (0x00000000)
    I jeszcze to. To jest druga gra o bardzo małych wymaganiach i też mi wyskakuje takie cos:
    Kod:
    [alex@localhost Tank O Box]$ wine tanks.exe
    fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on HDA ATI HDMI, disabling mixer
    fixme:mountmgr:harddisk_ioctl unsupported ioctl 74080
    fixme:bitblt:X11DRV_ClientSideDIBCopy potential optimization: pixel format conversion
    fixme:bitblt:X11DRV_ClientSideDIBCopy potential optimization: pixel format conversion
    fixme:bitblt:X11DRV_ClientSideDIBCopy potential optimization: pixel format conversion
    fixme:bitblt:X11DRV_ClientSideDIBCopy potential optimization: pixel format conversion
    fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on HDA ATI HDMI, disabling mixer
    fixme:dsound:PrimaryBufferImpl_QueryInterface app requested IKsPropertySet on primary buffer
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33e638,0x00000000), stub!
    fixme:d3d:test_pbo_functionality >>>>>>>>>>>>>>>>> GL_INVALID_OPERATION (0x502) from Loading the PBO test texture
     @ directx.c / 3826
    fixme:d3d:WineD3D_ChoosePixelFormat Add OpenGL context recreation support to SetDepthStencilSurface
    Mam nadzieję, że w profilu wszystko wypełniłem i niczego nie brakuje.

    A co z kropeczkami na końcu zdań? I z dużymi literami na ich początku? O przecinku przed "ż" nie wspominając? Oj, kolego aleksandrze, przeczytaj proszę forum tego regulamin i dostosuj się, bo kęsim będzie. Oj, będzie...
    darcnet
    Ostatnio edytowane przez darcnet ; 14.03.2009 o 14:43 Powód: Akcja "Oszukani przez szkołę"

  6. #5
    Avatar mr_x
    mr_x jest nieaktywny Super Moderator
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • Asus M2N-SLI
      • Procesor:
      • AMD Athlon 64 X2 5000+
      • Karta Graficzna:
      • NV GF 9800 GTX+
      • Karta Dźwiękowa:
      • Integra
      • Monitor:
      • LG 24 cale (1920x1200)
    Dystrybucja: Mint (amd64)
    Polska
    Dołączył
    Oct 2006
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    31
    Postów
    2,572
    Wątków
    135
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    636
    Reputacja
    9135

    Odp: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    Co na to
    Kod:
    glxgears
    ?

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych wątków
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •