Hello Guest, if you reading this it means you have not yet registered. Please take a second to Click here to register and in a few simple steps, you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Please note that nicknames are prohibited lewd or meaningless (no numbers or letters at random) and introduce yourself in the section for you to meet our community.
Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

  1. #1
    Avatar aleksander 1977
    aleksander 1977 jest nieaktywny Początkujący
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • msi p 35 neo
      • Procesor:
      • intel 2,2
      • Karta Graficzna:
      • ATI radeon 2600 PRO
      • Karta Dźwiękowa:
      • SOUNDBLASTER AUdigy 2 ZS
      • Monitor:
      • COMPAQ
      • Kernel:
      • 2.6.24.7-desktop-2mnb
    Dystrybucja: mandriva xtreme 2.1 spring edition
    Dołączył
    Jan 2009
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    38
    Postów
    2
    Wątków
    1
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

    Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    Witam wszystkich.
    Mam mały problem- za każdym razem kiedy próbuję uruchomić gierkę pod wine albo crossover, wyskakuje mi taki błąd.


    Kod:
    IN::liba:::noise::hard::directx8::channelstaticrep chanelstaticrep Dectription:: could
    create data source for static channel resource data/sound/click
    Może ktoś ma jakieś sugestie?

    Proszę się stosować do zasad pisowni i interpunkcji.
    Proszę przeczytać Regulamin.
    V.
    Ostatnio edytowane przez vorlog ; 14.03.2009 o 11:14

  2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    01-05-2004
    Skąd
    Internet
    Postów
    999
    Pochwał
    159

    Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja





  3. #2
    Avatar mr_x
    mr_x jest nieaktywny Super Moderator
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • Asus M2N-SLI
      • Procesor:
      • AMD Athlon 64 X2 5000+
      • Karta Graficzna:
      • NV GF 9800 GTX+
      • Karta Dźwiękowa:
      • Integra
      • Monitor:
      • LG 24 cale (1920x1200)
    Dystrybucja: Mint (amd64)
    Polska
    Dołączył
    Oct 2006
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    31
    Postów
    2,572
    Wątków
    135
    Siła Reputacji
    637
    Reputacja
    9135

    Odp: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    Może podałbyś więcej informacji, bo aż tak sprawnej kryształowej kuli nie mamy.
    Zacznij od uzupełnienia swojego profilu danymi o sprzęcie, jaki posiadasz. Jaka karta graficzna i czy działa akceleracja 3D? Dopiero jak to nie pomoże, podaj większy wynik z konsoli, bo jakoś ten wydaje mnie się "ciut" za krótki.
    Ostatnio edytowane przez mr_x ; 14.03.2009 o 11:45

  4. #3
    Avatar darcnet
    darcnet jest nieaktywny Seksowna Goldnerka
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • DFI LanParty X48-T2R
      • Procesor:
      • Intel Core 2 Duo E8600
      • Karta Graficzna:
      • GeForce GTX 280
      • Monitor:
      • Samsung SyncMaster 920NW
    Dystrybucja: #!, Emacs
    Dołączył
    Apr 2006
    Skąd
    Kraków
    Postów
    2,453
    Wątków
    63
    Siła Reputacji
    528
    Reputacja
    7514

    Odp: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    No i jeszcze byś mógł napisać, co to za gra. Także bardzo przydatna informacja to jest.
    RTFM - naprawdę przeczytaj, zanim zadasz pytanie
    NIE UDZIELAM POMOCY NA JABBERZE ANI GADU-GADU (bo i raczej nie bywam)
    Linux Registered User #440416

  5. #4
    Avatar aleksander 1977
    aleksander 1977 jest nieaktywny Początkujący
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • msi p 35 neo
      • Procesor:
      • intel 2,2
      • Karta Graficzna:
      • ATI radeon 2600 PRO
      • Karta Dźwiękowa:
      • SOUNDBLASTER AUdigy 2 ZS
      • Monitor:
      • COMPAQ
      • Kernel:
      • 2.6.24.7-desktop-2mnb
    Dystrybucja: mandriva xtreme 2.1 spring edition
    Dołączył
    Jan 2009
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    38
    Postów
    2
    Wątków
    1
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

    Odp: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    Prosze, oto co wyłoniło sie z konsoli po prubie odpalenia gry:
    Kod:
    [alex@localhost win_e]$ cd Steel\ Fury\ -\ Kharkov\ 1942
    [alex@localhost Steel Fury - Kharkov 1942]$ wine starter.exe
    [alex@localhost Steel Fury - Kharkov 1942]$ fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on HDA ATI HDMI, disabling mixer
    fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 59 (SPI_SETSTICKYKEYS)
    fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 53 (SPI_SETTOGGLEKEYS)
    fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 51 (SPI_SETFILTERKEYS)
    wine: Unhandled page fault on read access to 0x80000050 at address 0x7ef87fd2 (thread 001c), starting debugger...
    Unhandled exception: page fault on read access to 0x80000050 in 32-bit code (0x7ef87fd2).
    Register dump:
     CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
     EIP:7ef87fd2 ESP:0033f714 EBP:0033f73c EFLAGS:00210286(   - 00      -RISP1)
     EAX:80000000 EBX:7efe44c0 ECX:65faf1f0 EDX:65f22392
     ESI:80000000 EDI:80000000
    Stack dump:
    0x0033f714:  0033f74c 65f014db 00110000 7ef7fb24
    0x0033f724:  0012a060 65f0155a 65faf00c 7efe44c0
    0x0033f734:  00000000 003a0154 0033f7cc 7ef8ab7c
    0x0033f744:  00000000 003a001c 0033f75c 7ef7fc8a
    0x0033f754:  00000000 003a0018 0033f814 65f24247
    0x0033f764:  00000000 003a016c 00000000 003a006c
    Backtrace:
    =>0 0x7ef87fd2 in ntdll (+0x27fd2) (0x0033f73c)
      1 0x7ef8ab7c RtlAllocateHeap+0x1c() in ntdll (0x0033f7cc)
    err:dbghelp:pe_load_dbg_file Couldn't find .DBG file "ole32.dbg" ("\x84\xee3")
      2 0x65f01b9b in ole32 (+0x1b9b) (0x0033f864)
      3 0x65f2389d in ole32 (+0x2389d) (0x0033f884)
      4 0x65f2376c in ole32 (+0x2376c) (0x0033f8a0)
      5 0x65f235cd in ole32 (+0x235cd) (0x0033f8b4)
      6 0x65f2354d in ole32 (+0x2354d) (0x0033f8e4)
      7 0x65f018b4 in ole32 (+0x18b4) (0x0033f94c)
      8 0x65f63f00 in ole32 (+0x63f00) (0x0033f97c)
      9 0x004231f6 in shell (+0x231f6) (0x0033fe00)
      10 0x78132bd9 _decode_pointer() in msvcr80 (0x0042a704)
      11 0x00422c20 in shell (+0x22c20) (0x00422c10)
      12 0xccc30c51 (0x8b08418b)
      13 0x00000000 (0x00000000)
    0x7ef87fd2: cmpl        $0x50414548,0x50(%eax)
    Modules:
    Module  Address                 Debug info      Name (57 modules)
    PE        400000-  433000       Export          shell
    PE      65340000-653d2000       Deferred        oleaut32
    PE      65f00000-65fc2000       Export          ole32
    PE      78130000-781cb000       Export          msvcr80
    ELF     7bf00000-7bf03000       Deferred        <wine-loader>
    PE      7c420000-7c4a7000       Deferred        msvcp80
    ELF     7e303000-7e336000       Deferred        uxtheme<elf>
      \-PE  7e310000-7e336000       \               uxtheme
    ELF     7e336000-7e340000       Deferred        libxcursor.so.1
    ELF     7e340000-7e345000       Deferred        libxfixes.so.3
    ELF     7e345000-7e348000       Deferred        libxcomposite.so.1
    ELF     7e348000-7e34f000       Deferred        libxrandr.so.2
    ELF     7e34f000-7e358000       Deferred        libxrender.so.1
    ELF     7e358000-7e35d000       Deferred        libxxf86vm.so.1
    ELF     7e35d000-7e360000       Deferred        libxinerama.so.1
    ELF     7e360000-7e381000       Deferred        imm32<elf>
      \-PE  7e370000-7e381000       \               imm32
    ELF     7e381000-7e387000       Deferred        libxdmcp.so.6
    ELF     7e387000-7e3a4000       Deferred        libxcb.so.1
    ELF     7e3a4000-7e3a6000       Deferred        libxcb-xlib.so.0
    ELF     7e3a6000-7e3bf000       Deferred        libice.so.6
    ELF     7e3bf000-7e4bd000       Deferred        libx11.so.6
    ELF     7e4bd000-7e4cd000       Deferred        libxext.so.6
    ELF     7e4cd000-7e4d6000       Deferred        libsm.so.6
    ELF     7e4ec000-7e58d000       Deferred        winex11<elf>
      \-PE  7e500000-7e58d000       \               winex11
    ELF     7e599000-7e6cf000       Deferred        libxml2.so.2
    ELF     7e6cf000-7e6fd000       Deferred        libfontconfig.so.1
    ELF     7e6fd000-7e710000       Deferred        libz.so.1
    ELF     7e710000-7e78b000       Deferred        libfreetype.so.6
    ELF     7e78b000-7e7fd000       Deferred        msvcrt<elf>
      \-PE  7e7a0000-7e7fd000       \               msvcrt
    ELF     7e81d000-7e8ea000       Deferred        comctl32<elf>
      \-PE  7e830000-7e8ea000       \               comctl32
    ELF     7e8ea000-7e94b000       Deferred        shlwapi<elf>
      \-PE  7e900000-7e94b000       \               shlwapi
    ELF     7e94b000-7eae1000       Deferred        shell32<elf>
      \-PE  7e960000-7eae1000       \               shell32
    ELF     7eae1000-7eb3b000       Deferred        advapi32<elf>
      \-PE  7eaf0000-7eb3b000       \               advapi32
    ELF     7eb3b000-7ebe4000       Deferred        gdi32<elf>
      \-PE  7eb50000-7ebe4000       \               gdi32
    ELF     7ebe4000-7ed43000       Deferred        user32<elf>
      \-PE  7ec00000-7ed43000       \               user32
    ELF     7ed43000-7ed4e000       Deferred        libnss_files.so.2
    ELF     7edbf000-7ef0a000       Deferred        kernel32<elf>
      \-PE  7ede0000-7ef0a000       \               kernel32
    ELF     7ef0a000-7ef2f000       Deferred        libm.so.6
    ELF     7ef2f000-7ef32000       Deferred        libxau.so.6
    ELF     7ef41000-7ef45000       Deferred        iso8859-2.so
    ELF     7ef45000-7f000000       Export          ntdll<elf>
      \-PE  7ef60000-7f000000       \               ntdll
    ELF     b7d2b000-b7d2f000       Deferred        libdl.so.2
    ELF     b7d2f000-b7e73000       Deferred        libc.so.6
    ELF     b7e73000-b7e8a000       Deferred        libpthread.so.0
    ELF     b7ea0000-b7fdc000       Deferred        libwine.so.1
    ELF     b7fdd000-b7ff9000       Deferred        ld-linux.so.2
    Threads:
    process  tid      prio (all id:s are in hex)
    0000000c
            00000014    0
            00000013    0
            00000012    0
            0000000e    0
            0000000d    0
    0000000f
            00000016    0
            00000015    0
            00000011    0
            00000010    0
    00000017
            00000018    0
    00000019
            0000001a    0
    0000001b (D) Z:\mnt\win_e\Steel Fury - Kharkov 1942\bin\rel\shell.exe
            0000001c    0 <==
    Backtrace:
    =>0 0x7ef87fd2 in ntdll (+0x27fd2) (0x0033f73c)
      1 0x7ef8ab7c RtlAllocateHeap+0x1c() in ntdll (0x0033f7cc)
      2 0x65f01b9b in ole32 (+0x1b9b) (0x0033f864)
      3 0x65f2389d in ole32 (+0x2389d) (0x0033f884)
      4 0x65f2376c in ole32 (+0x2376c) (0x0033f8a0)
      5 0x65f235cd in ole32 (+0x235cd) (0x0033f8b4)
      6 0x65f2354d in ole32 (+0x2354d) (0x0033f8e4)
      7 0x65f018b4 in ole32 (+0x18b4) (0x0033f94c)
      8 0x65f63f00 in ole32 (+0x63f00) (0x0033f97c)
      9 0x004231f6 in shell (+0x231f6) (0x0033fe00)
      10 0x78132bd9 _decode_pointer() in msvcr80 (0x0042a704)
      11 0x00422c20 in shell (+0x22c20) (0x00422c10)
      12 0xccc30c51 (0x8b08418b)
      13 0x00000000 (0x00000000)
    I jeszcze to. To jest druga gra o bardzo małych wymaganiach i też mi wyskakuje takie cos:
    Kod:
    [alex@localhost Tank O Box]$ wine tanks.exe
    fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on HDA ATI HDMI, disabling mixer
    fixme:mountmgr:harddisk_ioctl unsupported ioctl 74080
    fixme:bitblt:X11DRV_ClientSideDIBCopy potential optimization: pixel format conversion
    fixme:bitblt:X11DRV_ClientSideDIBCopy potential optimization: pixel format conversion
    fixme:bitblt:X11DRV_ClientSideDIBCopy potential optimization: pixel format conversion
    fixme:bitblt:X11DRV_ClientSideDIBCopy potential optimization: pixel format conversion
    fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on HDA ATI HDMI, disabling mixer
    fixme:dsound:PrimaryBufferImpl_QueryInterface app requested IKsPropertySet on primary buffer
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33e638,0x00000000), stub!
    fixme:d3d:test_pbo_functionality >>>>>>>>>>>>>>>>> GL_INVALID_OPERATION (0x502) from Loading the PBO test texture
     @ directx.c / 3826
    fixme:d3d:WineD3D_ChoosePixelFormat Add OpenGL context recreation support to SetDepthStencilSurface
    Mam nadzieję, że w profilu wszystko wypełniłem i niczego nie brakuje.

    A co z kropeczkami na końcu zdań? I z dużymi literami na ich początku? O przecinku przed "ż" nie wspominając? Oj, kolego aleksandrze, przeczytaj proszę forum tego regulamin i dostosuj się, bo kęsim będzie. Oj, będzie...
    darcnet
    Ostatnio edytowane przez darcnet ; 14.03.2009 o 14:43 Powód: Akcja "Oszukani przez szkołę"

  6. #5
    Avatar mr_x
    mr_x jest nieaktywny Super Moderator
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • Asus M2N-SLI
      • Procesor:
      • AMD Athlon 64 X2 5000+
      • Karta Graficzna:
      • NV GF 9800 GTX+
      • Karta Dźwiękowa:
      • Integra
      • Monitor:
      • LG 24 cale (1920x1200)
    Dystrybucja: Mint (amd64)
    Polska
    Dołączył
    Oct 2006
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    31
    Postów
    2,572
    Wątków
    135
    Siła Reputacji
    637
    Reputacja
    9135

    Odp: Błąd gry, zarówno w Wine jak i cross over game

    Co na to
    Kod:
    glxgears
    ?

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych wątków
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •