Hello Guest, if you reading this it means you have not yet registered. Please take a second to Click here to register and in a few simple steps, you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Please note that nicknames are prohibited lewd or meaningless (no numbers or letters at random) and introduce yourself in the section for you to meet our community.
telewizja w linuksie
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: telewizja w linuksie

  1. #1
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Wątków
    6
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

    telewizja w linuksie

    Witam!

    Od pół roku uzywam mandraka (najpierw 9.1 a teraz 9.2 RC2). Niestety , nie potrafie ustawić telewizji. Moja karta to PixelView. Obraz odnalazłem ale dźwieku nie potrafie z niej wycisnąć.

    Karte ustawiam jako card=70 a tuner=29 radio=0

    Moja karta tv nie obsługuje radia.

    Prosze o pomoc
    Jacek Jureczko

  2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    01-05-2004
    Skąd
    Internet
    Postów
    999
    Pochwał
    159

    Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja







  3. #2
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Goleniow-Szczecin-Slubice-Frankfurt
    Postów
    3
    Wątków
    0
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1
    .. mam podobny problem .. dzwiek odnajduje zawsze dodajac do kanalu 40 - 40 jednostek .. np.: S04 + 30 ..ale wtedy nie ma obrazu .. jak zrobic aby bylo ..

  4. #3
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Wątków
    6
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1
    Proszę, napisz wiecej na ten temat:
    -gdzie dodajesz ten wpis (jaki plik). proszę!

    Pozdrawiam
    Jacek Jureczko

  5. #4
    Dołączył
    Jul 2003
    Postów
    8
    Wątków
    1
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

    Prolink tv

    1. WIec tak na poczatek zamien swoje 70 na 37. Powinno grac. Jeli nie to zamien na 72.

    2. Najlepiej karte tv ustawia sie w centrum sterownia mandraka pod waruniem ze nie grzebales w etc/modules.conf.

    Wybierasz wtedy pixelview play tv pro i jako tuner PHILIPS PAL_BG (FL1260 a podobne) i ma grac.

    3. JEsli nie to w modules.conf musisz wpisac:

    # TV
    alias char-major-81 videodev
    alias char-major-81-0 bttv
    pre-install bttv modprobe -k msp3400; modprobe -k tuner
    options bttv radio=1 card=37 pll=1
    options tuner type=5
    alias tvcard0 bttv

    i poprobowac z numerami karty tv.

  6. #5
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Wątków
    6
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1
    Bardzo dziekuję za pomoc.
    Jak wypróbuje to dam zanać.

    Telewizja to dla zony. jak uda mi sie ja odpalić, to sprzedaje windowsXP

    Pozdrawiam
    Jacek Jureczko

  7. #6
    Avatar Anonymous
    Anonymous Gość
    ..no dobra od poczatku ..

    ..hmm.. ogolnie wszystkie sposoby z Centrum Sterowania > Karta Tv mam za soba .. i co ciekawe ani razu nie pojawil sie jakis nowy wpis w /etc/modules.conf

    ..kiedy recznie wpisuje moduly w tym pliku .. (a ich numery zaczerpniete z CARDLIST) .. to pojawia sie obraz .. no i calkiem git ..ale dzwieku nie uswiadczysz .. (a glosniki mam na ON :-) )

    ..no i co teraz ..? ..moze cos z soundcorem jest nie tak .. mam mandraka 9.1 .. kurcze pieczone

    ..pozdrawiam ...


    ..ale wiare jeszcze posiadam .. bo czlowiek bez wiary jest jak zaba bez roweru ...

  8. #7
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Goleniow-Szczecin-Slubice-Frankfurt
    Postów
    3
    Wątków
    0
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1
    .. to tam .. co jako gosc jest .. to ja ... tylko sie zalogowac zapomnialem przepraszam .. gapa ze mnie ..ech .. :roll:

    ..pozdrawiam po dwakroc

  9. #8
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Wątków
    6
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1
    Witam!

    Wkleiłem:

    # TV
    alias char-major-81 videodev
    alias char-major-81-0 bttv
    pre-install bttv modprobe -k msp3400; modprobe -k tuner
    options bttv radio=1 card=37 pll=1
    options tuner type=5
    alias tvcard0 bttv

    do pliku modules.conf

    i wszystko zadziałało!
    mam dźwięk!

    Dzieki wielkie DULKU za pomoc!
    Jacek Jureczko

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Co Zrobić żeby Słuchac Radia W Linuksie
    By jmarx in forum Multimedia
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 19.10.2004, 10:19
  2. Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 23.08.2004, 12:07
  3. Word i Excel w Linuksie?
    By Sir_Yaro in forum OFF Topic
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28.05.2004, 09:31
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11.01.2004, 12:31

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych wątków
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •