Witaj Gościu, jeżeli to czytasz to znaczy że nie jesteś zarejestrowany/zalogowany. Kliknij by się zarejestrować. Rejestracja zajmie mniej niż 30 sekund , a dzięki temu zniknie Ci ten dymek oraz będziesz miał pełne możliwośći personalizacji forum do własnych potrzeb.
Nie mogę odpalić gry vdrift
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Nie mogę odpalić gry vdrift

  1. #1
    Dołączył
    Aug 2006
    Skąd
    Cyberspace
    Wiek
    33
    Postów
    1,721
    Wątków
    395
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    139
    Reputacja
    1700

    Nie mogę odpalić gry vdrift

    Zainstalowałem z urpmi grę vdrift, trochę to trwałao bo gra trochę waży, no ale niestety nie mogę jej odpalić bo dostaje dziwny błąd:
    Kod:
    [darek@Linux_Mandriva ~]$ vdrift
    vdrift: Symbol `_ZTV17btCollisionObject' has different size in shared object, consider re-linking                                                                                   
    No data_dir found in VDrift.config, using /usr/share/games/vdrift/data                    
    Found config file /home/darek/.vdrift/controls.config.                                    
    Found config file /home/darek/.vdrift/VDrift.config.                                      
    No data_dir found in VDrift.config, using /usr/share/games/vdrift/data                    
    Version of game: development-full                                                         
    Skin name not found in config file...                                                     
    Warning: option-47 is missing its default value. Assuming "".                             
    Run with -verbose for troubleshooting.                                                    
    Run with -nosound to disable sound.
    Run with -benchmark to play a replay and output benchmark data.
    0 joystick(s) found:
    Card supports: drawbuf8 auxbuf4 antialiasing anisotropy16 cubemapping shaders multitexturing32(4) texture_rectangle depth_texture shadow framebuffer_objects
    Card does not support:
    Status: Using GLEW 1.5.1
    Fragment shaders enabled
    Loaded shader package simple
    94
    ----- Start Shader Log for full -----
    Fragment info
    -------------
    0(159) : warning C1059: non constant expression in initialization
    
    ----- End Shader Log for full -----
    Loaded shader package full
    Loaded shader package full-noshadow
    Loaded shader package blurpass
    Loaded shader package depthgen
    Framebuffer object complete
    Framebuffer object complete
    vdrift: symbol lookup error: vdrift: undefined symbol: _ZN31btDefaultCollisionConfigurationC1EP12btStackAllocP15btPoolAllocatorS3_
    [darek@Linux_Mandriva ~]$
    Jak uruchomię w trybie verbose to też dostaje taki sam komunikat. Jak odpalić tą grę?
    Linux registered user #440406

  2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    01-05-2004
    Skąd
    Internet
    Postów
    999
    Pochwał
    159

    Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja





  3. #2
    Avatar machabeuszan
    machabeuszan jest nieaktywny Boy Hotelowy
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • MSI GT780DXR
      • Procesor:
      • Intel Core i7-2670QM
      • Karta Graficzna:
      • NVIDIA GTX 570M
      • Karta Dźwiękowa:
      • n/a
      • Monitor:
      • n/a
      • Kernel:
      • 3.2.0-35-generic (x86_64)
    Dystrybucja: Linux Mint 17 KDE 64Bit
    Dołączył
    Apr 2008
    Postów
    32
    Wątków
    1
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    23
    Reputacja
    51

    Odp: Nie mogę odpalić gry vdrift

    Dołączam się do pytania. Dostaję taki sam komunikat.

  4. #3
    Avatar moonster10
    moonster10 jest nieaktywny Borsuk
    Mężczyzna
    Dystrybucja: mandriva 2010 FREE/KDE4.3
    Dołączył
    Jun 2005
    Skąd
    EARTH
    Postów
    341
    Wątków
    81
    Downloads
    26
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    25
    Reputacja
    1

    Odp: Nie mogę odpalić gry vdrift

    No i ja również mam taki sam komunikat...

  5. #4
    Dołączył
    Aug 2006
    Skąd
    Cyberspace
    Wiek
    33
    Postów
    1,721
    Wątków
    395
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    139
    Reputacja
    1700

    Odp: Nie mogę odpalić gry vdrift

    Wersja z repo nie działa chyba poprawnie, instalowałem teraz z urpmi i dalej nie działa. Postanowiłem więc skompilować samodzielnie. Mam jednak problem bo gra używa systemu budowania scons i coś mi to nie działa. konsola wyrzuca:
    Kod:
    [darek@Linux_Mandriva vdrift-2009-06-15]$ scons
    scons: Reading SConscript files ...            
    
    scons: warning: The Options class is deprecated; use the Variables class instead.
    File "/home/darek/vdrift-2009-06-15/SConstruct", line 9, in <module>             
    
    scons: warning: The BoolOption() function is deprecated; use the BoolVariable() function instead.                                                                     
    File "/home/darek/vdrift-2009-06-15/SConstruct", line 13, in <module>              
    Checking for C++ header file asio.hpp... (cached) yes
    Checking for C++ header file boost/bind.hpp... (cached) yes
    Checking for C++ header file GL/gl.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file GL/glu.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file SDL/SDL.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file SDL/SDL_image.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file SDL/SDL_rotozoom.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file vorbis/vorbisfile.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file GL/glew.h... (cached) yes
    scons: done reading SConscript files.
    scons: Building targets ...
    g++ -o build/texture.o -c -Wall -Wextra -Wno-unused-parameter -pthread -g3 -D_GNU_SOURCE=1 -D_REENTRANT -Iinclude -Ibullet -I/usr/include/SDL src/texture.cpp
    src/texture.cpp:17:30: error: SDL/SDL_rotozoom.h: Nie ma takiego pliku ani katalogu
    src/texture.cpp: In member function ‘bool TEXTURE_GL::Load(std::ostream&, const std::string&)’:
    src/texture.cpp:372: error: ‘SMOOTHING_ON’ was not declared in this scope
    src/texture.cpp:372: error: ‘zoomSurface’ was not declared in this scope
    src/texture.cpp:413: error: ‘SMOOTHING_ON’ was not declared in this scope
    src/texture.cpp:413: error: ‘zoomSurface’ was not declared in this scope
    scons: *** [build/texture.o] Error 1
    scons: building terminated because of errors.
    [darek@Linux_Mandriva vdrift-2009-06-15]$
    Readme mówi o zależnościach:
    The required libraries include:

    * '''libsdl''' - Simple Direct Media Layer
    * '''libglew''' - OpenGL extension utilities
    * '''sdl-gfx''' - Graphics drawing primitives library for SDL
    * '''sdl-image''' - Image file loading library for SDL
    * '''vorbisfile''' - File loading library for the ogg vorbis format
    * '''libvorbis''' - The Vorbis General Audio Compression Codec
    * Boost C++ Libraries (header-file-only)
    * ASIO C++ Libraries (header-file-only)
    Czegoś mi jednak dalej brakuje i nie umiem wymyslić już co to może być.
    Proszę o pomoc
    Linux registered user #440406

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych wątków
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •