Hello Guest, if you reading this it means you have not yet registered. Please take a second to Click here to register and in a few simple steps, you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Please note that nicknames are prohibited lewd or meaningless (no numbers or letters at random) and introduce yourself in the section for you to meet our community.
Nie mogę odpalić gry vdrift
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Nie mogę odpalić gry vdrift

  1. #1
    Dołączył
    Aug 2006
    Skąd
    Cyberspace
    Wiek
    33
    Postów
    1,721
    Wątków
    395
    Siła Reputacji
    140
    Reputacja
    1700

    Nie mogę odpalić gry vdrift

    Zainstalowałem z urpmi grę vdrift, trochę to trwałao bo gra trochę waży, no ale niestety nie mogę jej odpalić bo dostaje dziwny błąd:
    Kod:
    [darek@Linux_Mandriva ~]$ vdrift
    vdrift: Symbol `_ZTV17btCollisionObject' has different size in shared object, consider re-linking                                                                                   
    No data_dir found in VDrift.config, using /usr/share/games/vdrift/data                    
    Found config file /home/darek/.vdrift/controls.config.                                    
    Found config file /home/darek/.vdrift/VDrift.config.                                      
    No data_dir found in VDrift.config, using /usr/share/games/vdrift/data                    
    Version of game: development-full                                                         
    Skin name not found in config file...                                                     
    Warning: option-47 is missing its default value. Assuming "".                             
    Run with -verbose for troubleshooting.                                                    
    Run with -nosound to disable sound.
    Run with -benchmark to play a replay and output benchmark data.
    0 joystick(s) found:
    Card supports: drawbuf8 auxbuf4 antialiasing anisotropy16 cubemapping shaders multitexturing32(4) texture_rectangle depth_texture shadow framebuffer_objects
    Card does not support:
    Status: Using GLEW 1.5.1
    Fragment shaders enabled
    Loaded shader package simple
    94
    ----- Start Shader Log for full -----
    Fragment info
    -------------
    0(159) : warning C1059: non constant expression in initialization
    
    ----- End Shader Log for full -----
    Loaded shader package full
    Loaded shader package full-noshadow
    Loaded shader package blurpass
    Loaded shader package depthgen
    Framebuffer object complete
    Framebuffer object complete
    vdrift: symbol lookup error: vdrift: undefined symbol: _ZN31btDefaultCollisionConfigurationC1EP12btStackAllocP15btPoolAllocatorS3_
    [darek@Linux_Mandriva ~]$
    Jak uruchomię w trybie verbose to też dostaje taki sam komunikat. Jak odpalić tą grę?
    Linux registered user #440406

  2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    01-05-2004
    Skąd
    Internet
    Postów
    999
    Pochwał
    159

    Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja





  3. #2
    Avatar machabeuszan
    machabeuszan jest nieaktywny Boy Hotelowy
    Mężczyzna
    • Platforma sprzętowa
      • Płyta Główna:
      • MSI GT780DXR
      • Procesor:
      • Intel Core i7-2670QM
      • Karta Graficzna:
      • NVIDIA GTX 570M
      • Karta Dźwiękowa:
      • n/a
      • Monitor:
      • n/a
      • Kernel:
      • 3.2.0-35-generic (x86_64)
    Dystrybucja: Linux Mint 17 KDE 64Bit
    Dołączył
    Apr 2008
    Postów
    32
    Wątków
    1
    Siła Reputacji
    23
    Reputacja
    51

    Odp: Nie mogę odpalić gry vdrift

    Dołączam się do pytania. Dostaję taki sam komunikat.

  4. #3
    Avatar moonster10
    moonster10 jest nieaktywny Borsuk
    Mężczyzna
    Dystrybucja: mandriva 2010 FREE/KDE4.3
    Dołączył
    Jun 2005
    Skąd
    EARTH
    Postów
    341
    Wątków
    81
    Siła Reputacji
    26
    Reputacja
    1

    Odp: Nie mogę odpalić gry vdrift

    No i ja również mam taki sam komunikat...

  5. #4
    Dołączył
    Aug 2006
    Skąd
    Cyberspace
    Wiek
    33
    Postów
    1,721
    Wątków
    395
    Siła Reputacji
    140
    Reputacja
    1700

    Odp: Nie mogę odpalić gry vdrift

    Wersja z repo nie działa chyba poprawnie, instalowałem teraz z urpmi i dalej nie działa. Postanowiłem więc skompilować samodzielnie. Mam jednak problem bo gra używa systemu budowania scons i coś mi to nie działa. konsola wyrzuca:
    Kod:
    [darek@Linux_Mandriva vdrift-2009-06-15]$ scons
    scons: Reading SConscript files ...            
    
    scons: warning: The Options class is deprecated; use the Variables class instead.
    File "/home/darek/vdrift-2009-06-15/SConstruct", line 9, in <module>             
    
    scons: warning: The BoolOption() function is deprecated; use the BoolVariable() function instead.                                                                     
    File "/home/darek/vdrift-2009-06-15/SConstruct", line 13, in <module>              
    Checking for C++ header file asio.hpp... (cached) yes
    Checking for C++ header file boost/bind.hpp... (cached) yes
    Checking for C++ header file GL/gl.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file GL/glu.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file SDL/SDL.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file SDL/SDL_image.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file SDL/SDL_rotozoom.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file vorbis/vorbisfile.h... (cached) yes
    Checking for C++ header file GL/glew.h... (cached) yes
    scons: done reading SConscript files.
    scons: Building targets ...
    g++ -o build/texture.o -c -Wall -Wextra -Wno-unused-parameter -pthread -g3 -D_GNU_SOURCE=1 -D_REENTRANT -Iinclude -Ibullet -I/usr/include/SDL src/texture.cpp
    src/texture.cpp:17:30: error: SDL/SDL_rotozoom.h: Nie ma takiego pliku ani katalogu
    src/texture.cpp: In member function ‘bool TEXTURE_GL::Load(std::ostream&, const std::string&)’:
    src/texture.cpp:372: error: ‘SMOOTHING_ON’ was not declared in this scope
    src/texture.cpp:372: error: ‘zoomSurface’ was not declared in this scope
    src/texture.cpp:413: error: ‘SMOOTHING_ON’ was not declared in this scope
    src/texture.cpp:413: error: ‘zoomSurface’ was not declared in this scope
    scons: *** [build/texture.o] Error 1
    scons: building terminated because of errors.
    [darek@Linux_Mandriva vdrift-2009-06-15]$
    Readme mówi o zależnościach:
    The required libraries include:

    * '''libsdl''' - Simple Direct Media Layer
    * '''libglew''' - OpenGL extension utilities
    * '''sdl-gfx''' - Graphics drawing primitives library for SDL
    * '''sdl-image''' - Image file loading library for SDL
    * '''vorbisfile''' - File loading library for the ogg vorbis format
    * '''libvorbis''' - The Vorbis General Audio Compression Codec
    * Boost C++ Libraries (header-file-only)
    * ASIO C++ Libraries (header-file-only)
    Czegoś mi jednak dalej brakuje i nie umiem wymyslić już co to może być.
    Proszę o pomoc
    Linux registered user #440406

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych wątków
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •