Hello Guest, if you reading this it means you have not yet registered. Please take a second to Click here to register and in a few simple steps, you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Please note that nicknames are prohibited lewd or meaningless (no numbers or letters at random) and introduce yourself in the section for you to meet our community.
Autoexec...??
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Autoexec...??

  1. #1
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    2
    Wątków
    1
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

    Autoexec...??

    cze.
    Czy moglby mi ktos powiedziec gdzie(czy?) jest gdzies cos takiego jakw Dosie Autoexec.battzn. zebym sobie tam wpisal co mi sie ma uruchomic przy logowaniu itp.

    Z gory dzieki, i sorki jezeli dzies bylo na ten temat, ale nie mam czasu na przeszukiwanie calego forum.

    Akamaru

  2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    01-05-2004
    Skąd
    Internet
    Postów
    999
    Pochwał
    159

    Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja







  3. #2
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    35
    Postów
    2,467
    Wątków
    38
    Siła Reputacji
    69
    Reputacja
    517

    Re: Autoexec...??

    cze.
    Czy moglby mi ktos powiedziec gdzie(czy?) jest gdzies cos takiego jakw Dosie Autoexec.battzn. zebym sobie tam wpisal co mi sie ma uruchomic przy logowaniu itp.
    Akamaru
    Zainteresuj się skryptami powłoki. Czyli przeczytaj man bash, man sh, znajdź kursy basha, też poczytaj i do dzieła. Można też wykorzystać pliki z których korzysta powłoka ba przykład .bashrc

  4. #3
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    2
    Wątków
    1
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

    re

    gosc: eee... chodzilo mi o cos takeigo w linuxie...
    zolty: oki. poczytam. dzieki wielkie.

    akamaru.

  5. #4
    Dołączył
    Oct 2003
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    35
    Postów
    2,467
    Wątków
    38
    Siła Reputacji
    69
    Reputacja
    517

    Re: re


    zolty: oki. poczytam. dzieki wielkie.
    akamaru.
    To poczytaj jeszcze to
    http://www.ournet.pl/kursbasha/main.html
    http://www.republika.pl/dief/main.html

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych wątków
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •