Witaj Gościu, jeżeli to czytasz to znaczy że nie jesteś zarejestrowany/zalogowany. Kliknij by się zarejestrować. Rejestracja zajmie mniej niż 30 sekund , a dzięki temu zniknie Ci ten dymek oraz będziesz miał pełne możliwośći personalizacji forum do własnych potrzeb.
PROSZĘ O POMOC !!!
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: PROSZĘ O POMOC !!!

Anonymous Gość

PROSZĘ O POMOC !!!

Proszę o pomoc jestem laikiem komp. Kupiłem
    dystrybucję Mandrake 9.2 Z Gazety Chip Linux. Mam 40 Giga
    dysk,celeron 1,7 ,karta graf. GF2 400 na DDR ,Win98II-wydanie
    No i Modem z którym mam problemy aby się nim połonczyć z internetem . System linux go widzi w (MadDrake) ale program konfiguracyjny nie wykrywa go, tylko wskazuje na winmodem który i tak nie działa ukazując Komunikat że modem nie jest zainstalowany ten modem to :Modem Zoltrix Scorpius 56 PCI kv92

proszę o pomoc Najlepiej na mój email. Guzek@inetia.pl

Z góry dziękuję

2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna

Pochwał
    159

Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja

Wątków
    38
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Siła Reputacji
    67
    Reputacja
    517

Re: PROSZĘ O POMOC !!!

program konfiguracyjny nie wykrywa go, tylko wskazuje na winmodem który i tak nie działa ukazując Komunikat że modem nie jest zainstalowany ten modem to :Modem Zoltrix Scorpius 56 PCI kv92
    Prawdopodobnie jest to modem na chipsecie Conexant. Sterowniki są tutaj: http://www.linuxant.com , ale są płatne. Ale tutaj:
    http://zoltek7.webpark.pl są ostatnie darmowe. Aby dowiedzieć się więcej jaki to modem wydaj polecenie lspci. Pojawi się tam linijka o modemi. Ale z tego co wiem Mandrake wsadził sterowniki do tego modemu w kernel...

proszę o pomoc Najlepiej na mój email. Guzek@inetia.pl
    Na to nie licz. To jest forum, i inni później też mogą skorzystać z rozwiązań. Nie jesteś jedynym, który zada(ł) takie pytanie.

Adalbertus jest nieaktywny Sprzedawca Żywopłotów
    Mężczyzna
    Dystrybucja: Fedora Core4