Hello Guest, if you reading this it means you have not yet registered. Please take a second to Click here to register and in a few simple steps, you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Please note that nicknames are prohibited lewd or meaningless (no numbers or letters at random) and introduce yourself in the section for you to meet our community.
PROSZĘ O POMOC !!!
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: PROSZĘ O POMOC !!!

Anonymous Gość

PROSZĘ O POMOC !!!

Proszę o pomoc jestem laikiem komp. Kupiłem
    dystrybucję Mandrake 9.2 Z Gazety Chip Linux. Mam 40 Giga
    dysk,celeron 1,7 ,karta graf. GF2 400 na DDR ,Win98II-wydanie
    No i Modem z którym mam problemy aby się nim połonczyć z internetem . System linux go widzi w (MadDrake) ale program konfiguracyjny nie wykrywa go, tylko wskazuje na winmodem który i tak nie działa ukazując Komunikat że modem nie jest zainstalowany ten modem to :Modem Zoltrix Scorpius 56 PCI kv92

proszę o pomoc Najlepiej na mój email. Guzek@inetia.pl

Z góry dziękuję

2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna

Pochwał
    159

Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja

Wątków
    38
    Siła Reputacji
    68
    Reputacja
    517

Re: PROSZĘ O POMOC !!!

program konfiguracyjny nie wykrywa go, tylko wskazuje na winmodem który i tak nie działa ukazując Komunikat że modem nie jest zainstalowany ten modem to :Modem Zoltrix Scorpius 56 PCI kv92
    Prawdopodobnie jest to modem na chipsecie Conexant. Sterowniki są tutaj: http://www.linuxant.com , ale są płatne. Ale tutaj:
    http://zoltek7.webpark.pl są ostatnie darmowe. Aby dowiedzieć się więcej jaki to modem wydaj polecenie lspci. Pojawi się tam linijka o modemi. Ale z tego co wiem Mandrake wsadził sterowniki do tego modemu w kernel...

proszę o pomoc Najlepiej na mój email. Guzek@inetia.pl
    Na to nie licz. To jest forum, i inni później też mogą skorzystać z rozwiązań. Nie jesteś jedynym, który zada(ł) takie pytanie.