Hello Guest, if you reading this it means you have not yet registered. Please take a second to Click here to register and in a few simple steps, you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Please note that nicknames are prohibited lewd or meaningless (no numbers or letters at random) and introduce yourself in the section for you to meet our community.
Gdzie sie zgina dziob pingwina
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Gdzie sie zgina dziob pingwina

  1. #1
    Dołączył
    Dec 2003
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    23
    Wątków
    4
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1

    Gdzie sie zgina dziob pingwina

    czyli moj problem z xMule

    Witam serdecznie...jestem poczatkujacym userem pod Linuxem

    Moj system to Mandrake 9.2 PL

    Chodzi o to, iz Udalo mie sie zainstalowac na nim xMule, lecz troszke potem namieszalem i musialem przeinstalowac system. Od tej pory walcze z instalka xMula.( dzien trzeci)

    Probowalem wielu sposobow: instalacja z Rpn . zrodel ale przy instalce ze zrodel ciagle wyskakuje mi:

    checking for wx-config... no
    configure: error:
    Please check that wx-config is in path, the directory
    where wxWindows libraries are installed (returned by
    'wx-config --libs' command) is in LD_LIBRARY_PATH or
    equivalent variable and wxWindows is version 2.4.0 or above.
    Or this might also be a bug in our configure. Please try again
    with --with-wx-config=/usr/bin/wx-config
    (replace /usr/bin/wx-config with a valid path to your wx-config)
    * Note:
    Most probably, either one of the above aren't correct, you don't
    have wxGTK installed, or are missing wxGTK-devel (or equivalent) package.


    Chcialbym zaznaczyc iz doinstalowywalem juz mase roznych pakietow by zadzialaalo...

    i mam zainstalowanego wxGTK-2.4.2-1mdk

    ktos moze mi pomoc...bo bardzo mi zalezy na xMule

  2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    01-05-2004
    Skąd
    Internet
    Postów
    999
    Pochwał
    159

    Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja







  3. #2
    Dołączył
    Nov 2003
    Skąd
    ::Gdańsk
    Postów
    87
    Wątków
    9
    Siła Reputacji
    31
    Reputacja
    1
    nie mogles zainstalowac
    wxGTK
    wxGTK-devel
    poniewaz pisze ze ich nie ma...
    sproobuj jeszcze raz powyzsze pakiety sa potrzebne...
    Powodzenia.
    Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

  4. #3
    Dołączył
    Dec 2003
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    23
    Wątków
    4
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1
    OK

    google=> wxGTK

    http://prdownloads.sourceforge.net/wxwindows/

    znajduje plik wxGTK-2.4.2.tar.gz /sciagam (6.4MB ale leci 30KB wiec OK) / otwieram za pomoca ARK i wypakowuje

    odpalam konsole
    wchodze do rozpakowanego katalogu
    SU
    ./configure


    i wywala cos takiego

    Kod:
    checking for GTK+ version...
    
    checking for gtk-config... no
    
    checking for GTK - version >= 1.2.7... no
    
    *** The gtk-config script installed by GTK could not be found
    
    *** If GTK was installed in PREFIX, make sure PREFIX/bin is in
    
    *** your path, or set the GTK_CONFIG environment variable to the
    
    *** full path to gtk-config.
    
    checking for gtk-config... (cached) no
    
    checking for GTK - version >= 1.2.3... no
    
    *** The gtk-config script installed by GTK could not be found
    
    *** If GTK was installed in PREFIX, make sure PREFIX/bin is in
    
    *** your path, or set the GTK_CONFIG environment variable to the
    
    *** full path to gtk-config.
    
    configure: error:
    
    Please check that gtk-config is in path, the directory
    
    where GTK+ libraries are installed (returned by
    
    'gtk-config --libs' command) is in LD_LIBRARY_PATH or
    
    equivalent variable and GTK+ is version 1.2.3 or above.

  5. #4
    Dołączył
    Nov 2003
    Skąd
    ::Gdańsk
    Postów
    87
    Wątków
    9
    Siła Reputacji
    31
    Reputacja
    1
    przed instalowaniem wxGTK musisz mniec sam pakiet GTK i GTK+
    Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

  6. #5
    Dołączył
    Dec 2003
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    23
    Wątków
    4
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1
    przed instalowaniem wxGTK musisz mniec sam pakiet GTK i GTK+
    Czy ten GTK to to co tutaj jest : http://sourceforge.net/project/showfiles.p...?group_id=40240 ?


    Jak nie to skad go wziasc?

    google wypluwa mase dziwnych stronek (bo to chyba dosc szerokie pojecie -ten GTK )

    i czy http://www.gtk.org/ to dobre zrodlo na GTK+ ?
    gtk+-2.2.4.tar.gz starczy ?

    Mam pingwinka od 3 dni i jeszcze nei potrafie szybciutko i samodzielnie wyszukiwac tych pakeitow bo brak mi trosze takiej orientacji ogolno-linuxowej (nie wiem czego szukam/chce/potrzebuje) HELP.. (bardzo bym porsil za raczke, choc na samym poczatku )

  7. #6
    Dołączył
    Nov 2003
    Skąd
    ::Gdańsk
    Postów
    87
    Wątków
    9
    Siła Reputacji
    31
    Reputacja
    1
    po co sciagac...
    K => konfiguracja => Pakiety => instalacja oprogramowania
    w szukaj wpisz gtk i zainstalooj wszystko bedzie qL
    Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

  8. #7
    Dołączył
    Dec 2003
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    23
    Wątków
    4
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1
    juz tam bylem...

    ale tam jest masa innych chyba rzeczy...

    ale niech bedzie..

    wyszukam wszystko z GTK w nazwie i zainstaluje... 109 MB...ale czego sie nei robi dla xMule :twisted:

  9. #8
    Avatar Anonymous
    Anonymous Gość
    po instalce tego wszystkeigo dalej to samo

  10. #9
    Dołączył
    Dec 2003
    Postów
    93
    Wątków
    2
    Siła Reputacji
    31
    Reputacja
    1
    Ja to nie rozumiem, dlaczego nie z PACZEK?!

    Menu -> Konfiguracja -> Pakiety -> Manedzer nosnikow oprogramowania <klik>
    Teraz dodajesz:
    plf:
    http://mirrors.zoreil.com/www.plf.org/mandrake/9.2
    hdlist.cz: hdlist.cz
    --
    main: ftp://ftp.cesnet.cz/OS/Linux/Mandrake/man...6/Mandrake/RPMS
    hdlist.cz: ../base/hdlist.cz
    --
    contrib: ftp://ftp.cesnet.cz/OS/Linux/Mandrake/man....2/contrib/i586
    hdlist.cz: ../../i586/Mandrake/base/hdlist2.cz
    --
    update_source:
    ftp://ftp.proxad.net/pub/Distributions_Li...pdates/9.2/RPMS
    hdlist.cz: ../base/hdlist.cz

    Sciaganie indexow moze troche potrwac w zaleznosci od lacza.
    Teraz Menu -> Konfiguracja -> Pakiety -> Instalacja oprogramowania wpisujesz xmule i co? Masz piekny pakiet ktory wymaga dwoch innych! Wszystko!

  11. #10
    Dołączył
    Dec 2003
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    23
    Wątków
    4
    Siła Reputacji
    0
    Reputacja
    1
    Dzieki serdeczne czlowieku najdrozszy !

    Otrzymujesz wlasnie <brawa z tasmy> + Usmiech prezesa
    Nagrode przeslemy poczta 8)

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Mldonkey - Gdzie Jest Incoming?
    By vince-mystery in forum Oprogramowanie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15.05.2005, 20:51
  2. Konsola gdzie??
    By Anonymous in forum Oprogramowanie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15.04.2004, 08:23
  3. Gdzie lilo? gdzie podział się fat32?
    By Anonymous in forum Oprogramowanie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05.01.2004, 11:36
  4. Gdzie kupic mandrake 9.2 Box
    By Dataway in forum Instalacja Mandriva
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17.10.2003, 19:09

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych wątków
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •