Hello Guest, if you reading this it means you have not yet registered. Please take a second to Click here to register and in a few simple steps, you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Please note that nicknames are prohibited lewd or meaningless (no numbers or letters at random) and introduce yourself in the section for you to meet our community.
Instalacja
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Instalacja

Wątków
    12
    Siła Reputacji
    30
    Reputacja
    1

Instalacja

Jestem początkującym użytkownikiem Linuxa. Mam problem z instalacją programów. Wyskakują jakieś błędy... Mógłby ktoś opisać krok po kroku instalację Czytałem poradnik do instalacji z newbee.linux.pl, ale mało rozumiem z niego. Proszę o pomoc.... Z góry dzięki.

2. Panna Google
    Panna Google jest aktywna

Pochwał
    159

Nie lubisz reklam? Zarejestrowani ich nie widzą! Rejestracja

Wątków
    38
    Siła Reputacji
    68
    Reputacja
    517

Re: Instalacja

Jestem początkującym użytkownikiem Linuxa. Mam problem z instalacją programów. Wyskakują jakieś błędy... Mógłby ktoś opisać krok po kroku instalację Czytałem poradnik do instalacji z newbee.linux.pl, ale mało rozumiem z niego. Proszę o pomoc.... Z góry dzięki.
    Jezuuu! Ile można w kółko o tym samym? Ale dobrze. Jak instsalujesz? Ze źródeł czy z pakietów rpm? Jakie błędy wyskakuja? To jest ważne. Jeśli instalujesz ze źródeł to zazwyczaj wyglada to tak:

Kod:
    ./configure --help

./configure --wybarne-opcje

make

su

tu wklepujesz hasło root

make install

ale lapiej uzyć checkinstall jeśli jest zainstalowane
    Jeśli instalujesz z rpm to rpm -ivh plik rpm
    Albo lepiej urpmi plik.rpm

Jak coś źle idzie to czytaj co jest wyświetlane. To pomoże Ci znaleźć problem i go rozwiązać.

Wątków
    12
    Siła Reputacji
    30
    Reputacja
    1

Karta sieciowa